lauantai 9. marraskuuta 2013

Crazy friends forever♥

  

♥!

....:D



Hyvä tyyli! ( ;

Risto^




Epäilyttävää ;D

Tytöiltä saama lahja
Viikko sitten lauantaille oltiin sovittu että minä ja äiti mennään viettämään naisten iltaa Kurikkaan Merin ja sen äitin kanssa. Kun tulin kotiin iskosta puoli kuolleena valvomisesta, kuulin äitiltä että oona tulis muka meidän kyydillä Kurikkaan harkkoihin ja sitten se selitti kuinka mun pitää mennä auttamaan Meriä joittenki vihannesten pilkkomisessa ja se käy viemäs Oonan keskustaan. Koko äitin tarina kuulosti aika oudolta, mutta enpä antanut sen häiritä. 
Kun me saavuttiin Kurikkaan ja äiti ajo sinne Merin ja niiden pihaan ja Oonakin tuli mun kans sinne sisälle niin aloin miettimään että mitä ihmettä, että miksi äiti ei lähde jo keskustaan, mutta en mä jaksanu miettiä, joten en antanu senkään häiritä mun elämää. :D Yhtäkkiä Oona sano että vois vaihtaa kalsarit sen verkkareiden alle ettei tuu kylmä, mutta Oona tulikin vessasta farkut jalassa ja olin vähä sille että mitäs vittua..:D Meri tuli mun luo ja sano että sulla on 2min. aikaa vaihtaa vaatteet ja sitten lähetään! Olin niinku puulla päähän lyöty siinä vaihees! :D En ollu arvannu mitään yllätys synttäreistä ja alko vähä kaduttaa että Meri joutu vaan prinsessa mekossa koululle! xD
Mentiin Kurikan keilahallille ja keilattiin siellä tunti ja sitten mentiin vuokraamaan kaks leffaa; Älä pelkää pimeää ja rakkauden rasvaprosentti. Meri oli leiponu kakun joka oli niin hyvää ja niin hieno! Tytöiltä saamat lahjatkin oli niin ihania, hyvin omaperäisiä! ;D 
Olen pahoillani vähästä postailusta, mutta en vain millään jaksa tai ehdi, mutta kiva kun te lukijat ette (kai) ole lähteneet minnekkään! Muistakaa painaa luin ja toivon että laitatte kommenttia! (:

~Riina

Ei kommentteja: